20071115



Zeilzot

Ik kwam thuis met een nat zeil. Zij, met wie ik eertijds onder zeil ben gegaan, kwam met opgestoken zeil op me af, want als het zeil scheurt, dan heeft het een gat. Ik moest alle zeilen bijzetten om niet met het zeil tegen de mast te gaan liggen. Juist lag zij met de zeilen voor de mast, toen ik besloot alle zeilen blank te gaan spelen, om niet met de laatste schepen onder zeil te gaan. Ik zette het zeil in top en bulderde dat zij zeil moest gaan minderen, want als zij niet steil onder het zeil stond, dan was zij geen zeil meer voor mijn schip. Ze was gelijk stil en toen ik onder zeil ging, hield zij de hele nacht een oogje in het zeil
____________________

arbeidsvitaminezee

Bill Evans - How Deep Is The Ocean ?
Found at skreemr.com
Otis Redding - (Sittin’ On) The Dock of the Bay
Found at skreemr.com
Damien Rice - Cold Water
Found at skreemr.com

Aguacinema